torstai 14. huhtikuuta 2016

PELLAVAPAIDAN AIHEUTTAMISTA "ONGELMISTA"...

Löysin juuri Gina Tricotilta ihanan, kesäisen pellavapaidan. Pidän pellavasta materiaalina ja jostain syystä myös vaaleansininen väri houkuttelee nyt kovasti. Vaikka talvisin olen todella väriallerginen, kesällä heittäydyn aina ihan täysin kreisiksi. Mitä kirkkaampia värejä sekä erilaisempia kuoseja, sen parempi!

Haluaisin kovasti yhdistää uuden paitani rentoon, valkoiseen farkkuhameeseen. Se vain jotenkin tuntuisi kivalta yhdistelmältä. Mutta. En edes tiedä miksi, mutta olen jo teini-ikäisestä inhonnut valkoisia alaosia. Valkoiset farkut, valkoiset pellavahousut, you name it. Olen yrittänyt siedätyshoidattaa (onko tämä edes sana?) itseäni selailemalla Pinterestin "white pants"-kuvia ja viime vuonna innostuin jopa testimielessä ostamaan valkoiset farkut Uniqlolta. No, käytin niitä kerran ja olin koko sen päivän todella ahdistunut.

Kesä tule jo!
 Aion kuitenkin päättäväisesti yrittää tänä kesänä uudestaan valkoisen farkkuhameen muodossa. Siinähän on paljon vähemmän sitä valkoista kangastakin kuin housuissa, joten loogisesti ajateltuna myös ahdistuksen määrä vähintäänkin puolittuu, eikö vain? Mutta vol 2. Näköjään hyvin ongelmaisena ihmisenä, minulla on aina ollut myös viha-rakkaus-suhde jalkojani kohtaan. On siis todella kiva, että ne ovat olemassa, mutta voisivatko ne edes vähäsen erottua siitä valkoisesta farkkukankaasta...? Siis muutenkin kuin vain kankaan vaihtuessa selluliitiksi.

Minä en siis rusketu, mikä on todella rasittavaa etenkin kun asuu ihmisen kanssa, joka muuttuu afrikkalaiseksi kun vain kuuleekin sanan "aurinko". Vielä yksikin "no missäs sinä olet ollut sillä aikaa kun miehesi on ottanut aurinkoa"-kommentti ja en ehkä enää pysty vastaamaan seurauksista!




2 kommenttia:

  1. Tätä on kyllä ootettu! Niin kivaa kun aloit bloggaamaan :) Viihdyttävää lukemista ja kauniita kuvia ❤

    VastaaPoista