torstai 5. toukokuuta 2016

TULKKAREISTA...

Tiedättekö ne miehet, jotka hukuttavat tyttöystävänsä ihaniin lahjoihin ja yltiöromantillisiin huomionosoituksiin? En minäkään. Olen lähinnä kuullut kaikenlaisia kauhutarinoita tyttökavereilleni lahjoiksi tuoduista sieluttomista jääkaappimagneeteista ja seksiasuista, jotka ovat kaiken huipuksi vielä paljastuneet aivan liian pieniksi (ihan kuin se pelkkä asu ei olisi jo ollut tarpeeksi iso katastrofi)!

Oman poikaystäväni veruke on viimeiset viisi vuotta ollut se perinteinen "sinulle on aivan mahdoton ostaa mitään". Ja lukemattomista... hhmmm... "kehityskeskusteluista" huolimatta hänen päähänsä ei vieläkään tunnu juurtuvan se fakta, etten todellakaan tarkoita yllätyslahjoilla mitään kallista. Minut tekisi jo superiloiseksi vaikka yllätyksenä tuotu Arnoldsin kinuskidonitsi (3.30€), sillä mieheni varmasti tietää minun rakastavan niitä! Pääasia siinä koko yllättämisessä on siis se toisen huomioiminen jollain asialla/teolla, mistä hän varmasti tykkää.

Kunnes eilen... Ilmeisesti viiden vuoden intensiivikoulutus alkaa pikkuhiljaa tuottamaan tulosta, sillä minkä ihanan tuliaisen poikaystäväni minulle toikaan työmatkaltaan! Enkä liioittele tippaakaan kun sanon, että sydämeni jätti pari lyöntiä välistä kun hän ojensi minulle tuon kuvassa olevan paperikassin, sillä itse odotin tuliaisiksi lähinnä kuulakärkikynää.


Mulberryllä nyt ei voi muutenkaan mennä vikaan, mutta mikä söpöläinen sieltä paljastuikaan! Ja vielä iloisemmaksi minut tekee se, että olen joskus muinoin saattanut ohimennen mainita hänelle, että haluaisin ostaa Mulberryn meikkipussukan. Todistettavasti hän on siis kuunnellut minua ainakin sen yhden kerran!


Itse olen aina rakastanut ostaa lahjoja läheisilleni, oli sitten juhlapäivä tai ei. Ja koska olen muutenkin maailmankaikkeuden huonoin rahankäyttäjä, en ole koskaan miettinyt lahjojen hintaa. Jos löydän jotain ihanaa, jonka tiedän sopivan esimerkiksi äidilleni, ostan sen. Siis sillä edellytyksellä, että tilillä on vielä jotain millä ostaa. Siitä vain tulee niin kiva olo, kun saa yllättää jonkun! (Ja näköjään myös siitä, kun kerrankin yllätetään aivan täydellisellä lahjalla!)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti