keskiviikko 18. toukokuuta 2016

VALKOISESTA HYMYSTÄ...

On olemassa yksi tuote, jota olen ostanut jokaiselta Yhdysvaltoihin suuntautuneelta matkaltani ja se on Crestin Whitestrips-valkaisuliuskat. Vaikken ole ikinä juonut kahvia, teetä tai punaviiniä - saati sitten polttanut tupakkaa, on hammasluuni aina ollut melko keltainen jo ihan luonnostaan (mikä on aina ollut minusta todella suuri vääryys). Joku suositteli minulle aikoinaan näitä liuskoja ja olen ehdottomasti jäänyt koukkuun!

Liuskojen käyttö on uskomattoman helppoa ja todella edullinen vaihtoehto verrattuna esimerkiksi hammaslääkärin suorittamaan hampaiden valkaisuun. Lisäksi valkaisuliuskat eivät aiheuta (itselläni) kuin ihan pientä vihlontaa ensimmäisen valkaisupäivän aikana, joten tämä on myös paljon kivuttomampi vaihtoehto saada kaunis, valkoinen hymy.

crest whitestrips

Jos kuitenkaan Jenkki-matkaa ei ole lähiaikoina tiedossa, voi tuotteita tilata myös netistä. Itse olen pariin kertaan turvautunut Isosmilen nettisivuihin, josta tuote toimitettiin nopeasti kotiin. Heidän valikoimistaan näkyy löytyvän myös Crestin hammastahnaa, joka sekin on vakkarituote meidän kylpyhuoneen kaapissamme. 

Tuotteiden hinnat ovat toki huomattavasti kalliimpia kuin esimerkiksi New Yorkin DUANEreadessa, joten ihan ensisijaisesti suosittelenkin vain matkaa Nykkiin.

isosmile
  
white smile

Huom! Postausta ei ole tehty yhteistyössä kenenkään kanssa, vaan olen valitettavasti joutunut ostamaan tuotteen omilla rahoillani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti