perjantai 3. kesäkuuta 2016

RANTAKUNNOSTA...

Kesä on tullut kuin varkain ja moni kokeekin viime hetken panikointia siitä (osalle meistä) surullisen kuuluisasta "rantakunnosta". Voisin toki ehkä itsekin olla muutaman kilon kiinteämpi, mutta tosiasiahan on vain se, että rakastan wingssejä sekä irtokarkkeja liian paljon. Olen lisäksi jo melkein sinut sen asian kanssa, etteivät kaikki meistä vain synny bikinimalleiksi (onhan se kuitenkin aina jossain määrin todella epäreilua).

Olen toki aina välillä yrittänyt muuttaa elämäntapojani hiukan terveellisempään suuntaan, mutta ei siitä vain tunnu tulevan lasta eikä sitä toista. Kaikki mahdolliset terveysruokavaihtoehdot lehtikaalisipseistä banaanilettuihin sekä erilaisiin chian siemen-aamupaloihin onkin siis testattu. Faktahan on kuitenkin se, että kaikissa terveellisissä ruuissa on juurikin se ärsyttävä "terveellisyyden sivumaku". Toisin sanoen; ne eivät vain mitenkään korvaa normisipsejä tai -lettuja. Ja jos vielä yksikin ihminen tulee ehdottamaan minulle irtokarkkien korvaamista pähkinöillä... Argghh!! Sehän on ihan sama kuin ehdottaisi hernekeiton syömistä entrecoteen sijaan! 



Olenkin siis tullut siihen tulokseen, että kilo sinne tai tänne, on tässä maailmassa paljon isompiakin huolenaiheita. Varmasti tulen jatkossakin ihan vain mielenkiinnosta kokeilemaan kaikki uusimmat "ruokahömpötykset", mutta saan kyllä oikeasti piirtää rastin seinään jos sieltä löytyy joku omiakin makunystyröitäni miellyttävä vaihtoehto. Tiedän, tässä asiassa olen valitettavasti ihan toivoton tapaus. Ei vain ole siipiä voittanutta.

Oli miten oli, aion kuitenkin pörrätä tänä(kin) kesänä bikineissä, olin minä sitten siinä "rantakunnossa" tai en. Niin kauan kun en joudu esiintymään Sports Illustratedin (tai Hymyn) kannessa biksuissa, olen täysin fine vatsamakkaroideni sekä selluliittini kanssa. 
Aamen.



HATTU: GENUINE PANAMA HAT
BIKINIT: H&M
AURINKOLASIT: GUCCI
LAUKKU: RALPH LAUREN

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti