lauantai 3. syyskuuta 2016

TYLLIHAMEESTA

Oi mikä ihanuus minua tulikaan vastaan Zaran nettikaupassa! Olen etsinyt kivaa tyllihametta jo ikuisuuden ja tämä yksilö pääsee erittäin lähelle täydellisyyttä. Vielä kun hinta oli vaivaiset 20€, oli minun vain pakko painaa "lisää ostoskoriin"-nappia. Tosin pituutta hameella on minun jaloilleni ehkä hieman liikaa, mutta ajattelin ihan pokkana vain saksia mekkoa hieman lyhyemmäksi. Siinä onkin sitten minun käsityötaitoni oikein parhaimmillaan.


TOSIN. Ehkä tuo tyllihame ei nyt näin kylmää syksyä, loskakelejä ja tulevia hirmumyrskyjä ajatellen ollut taas ehkä se kaikista käytännöllisin ja fiksuin ostos, mutta oh well. Kaikki läheiseni varmasti jo tietävätkin, etten ole mitenkään erityisen tunnettu järkevistä päätöksistäni (minkään asian saralla), joten menkööt tämäkin sitten siihen samaan jättikasaan tyhmiä ideoita.



2 kommenttia:

  1. Näyttää ihan täydelliseltä!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on ihan tosi kiva! Tosin haluisin vielä toisenkin, sellasen ihan täysin överin tylliunelman. :D

      Poista