keskiviikko 12. huhtikuuta 2017

SORMUS"ONGELMASTA"

Vaikka menimme poikaystäväni kanssa kihloihin muutama viikko sitten, minulla ei edelleenkään ole sormusta. Tämä johtuu itse asiassa paristakin syystä. Ensimmäinen niistä on se, että sanoin hänelle jo heti ensimmäisillä treffeillä, että älä sitten kosi minua sormuksen kanssa, sillä haluan ehdottomasti valita sen itse. Nyt heti kuusi vuotta myöhemmin olemme sitten siinä valintavaiheessa, mutta se ei yllättäen ollutkaan ihan niin helppo nakki, kuin olin ajatellut. Tai no malli minulla on ollut mielessäni jo vuosia, mutta viime viikonloppuna A. Tillander meni ja palautti minut karusti maan pinnalle. Unelmasormukseni maksaisi siis niin järjettömän paljon, että jo pelkkä summan mainitseminenkin saisi poikaystäväni perumaan koko kihlat. Niinpä minun piti siis keksiä plan b. 

Selailtuani lopulta koko internetin sormusmallit läpi, löysin vihdoin sen joka säväytti! Niin ja vielä ihan kohtuuhintaan (tästäkin tosin voidaan olla poikaystäväni kanssa "hieman" eri mieltä). Huvittavinta tässä on vain se, että tilaukseen mennyt sormus on lähestulkoon aivan päinvastainen kuin mistä olin etukäteen haaveillut. Mutta samapa tuo, sillä naisillahan on tunnetusti oikeus muuttaa mielipidettään. 



HUOM! Kuvan sormus ei liity tapaukseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti