sunnuntai 7. toukokuuta 2017

TAKUUVARMASTA RIIDANAIHEESTA

Tiedättekö mitä minä inhoan ihan yli kaiken? No asukuvien ottamista. Sen lisäksi, että se tuntuu yhä edelleen maailman dorkimmalta hommalta, se on se yksi takuuvarma asia, josta saamme poikaystäväni kanssa aikaiseksi maailman suurimman riidan. Meidän parisuhteemme hyvinvoinnin ylläpitäminen on siis suurin syy siihen, miksi tässä blogissa näkyy niin harvoin kuvia päivän asuista.

Koska olen kuitenkin ihan totaalisen rakastunut tuohon haalean vaaleanpunaiseen Acnen neuleeseen, päätin laittaa parisuhteeni koetukselle ja pakottaa poikaystäväni ottamaan muutaman ootd- kuvan. Minulle on muuten jäänyt teinivuosilta jokin käsittämätön sääntö, ettei samaa paitaa saa käyttää kahtena päivänä peräkkäin. Tämän neuleen kohdalla olen kuitenkin tehnyt toistuvasti poikkeuksen, sillä se on vain niin superpehmeä päällä, etten enää edes haluaisi käyttää mitään muita paitoja!




Tarkkasilmäisimmät saattavat bongata kuvista myös kihlasormuksen. Kyseessä ei kuitenkaan ole vielä THE sormus, vaan eräs lainassa oleva perhekalleus. Minun tuleva sormukseni on siis vielä teetettävänä, mutta sen pitäisi löytää kotiin ihan tässä lähiaikoina!


AURINKOLASIT: PRADA
TAKKI: LILLY
NEULE: ACNE 
HOUSUT: GINA TRICOT
LAUKKU: MULBERRY
KENGÄT: DIN SKO

2 kommenttia:

  1. Sä oot Laura niin ihana <3 Haluun nähä sut ja ton neuleen (ja takin myös) livenä asap!
    -Ruusu

    VastaaPoista