perjantai 7. heinäkuuta 2017

HELSINKIPÄIVISTÄ

Minulla oli alkuviikosta pari vapaapäivää, joka on tällaiselle arkivapaista tykkäävälle erittäinen mieluinen juttu. Skippasin kuitenkin tällä kertaa Kuopion ja käytin vapaapäiväni hoidellen asioita Helsingissä (kampaaja, ripsihuolto, shoppailu sekä tietysti ystävät & hyvä ruoka). Halusin myös ihan välttämättä käydä testaamassa Healthinki-kahvilan, sillä paikan annokset näyttävät todella ihanilta! Valitettavasti maku ei ainakaan tällä erää vakuuttanut, sillä avokadoleipä oli vain jotenkin todella blaah. Aion kuitenkin käydä vielä myöhemmin testaamassa kahvilan smoothie bowlin, katsotaan miten sen kanssa käy.


Vaikka olen oikeastaan aina inhonnut alennusmyyntejä, päätin kuitenkin käydä myös pikaisella shoppailukierroksella. Syy minun inhooni on siis se, etten ikinä löydä aleista yhtään mitään, sillä en vain voi sietää penkomista tai ihmispaljouksia. Tällä kertaa Zara kuitenkin yllätti ja löysin sieltä yhden paidan, jota olen metsästänyt jo pidempään. Asukuvia siis luvassa ehkä ensi viikon aikana!





Olen myös hinkunut Hokuun jo pidemmän aikaa, sillä olen kuullut pelkästään hyvää ravintolan teriyakilohesta. Ja nyt on kyllä pakko ihan rehellisesti sanoa, että tuo kyseinen annos on ehkä paras ravintola-annos mitä olen i k i n ä syönyt. Lohi oli siis aivan järjettömän hyvää! Eli tässä tapauksessa pelkkä suosittelukaan ei enää riitä, teidän on yksinkertaisesti vain PAKKO mennä maistamaan!! Jälkkäriksi haimme vielä Leipomo Keisarin ihania miniviinereitä, jotka lähes sulavat suussa ja ovat koonsa puolesta miltei kalorittomiakin! (Tähän se virnistyemoji.)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti